Aankomst Balderschwang

21 december 2019 - Balderschwang, Duitsland

Heerlijk geslapen, de eerste nacht in de camper. Ontbijt - staand - bij een Netto. Daar kopen en snijden we (..) gelijk een brood.
File, maar TomTom adviseert een omweg. Dan valt mijn oog op de plaatsnaam
Plochingen. Staat op mijn lijstje van Hundertwasser-gebouwen! Dus daar wijken we even van de route af. We vinden zelfs een parkeerplaats. Hoe daar af te komen is nog even de vraag...

WL-191221-016

Prachtig, dat (woon) gebouw van Hundertwasser. In een café ernaast, waar we wat dronken en waar ook een boekje over het complex Regenturm stond, lazen we er meer over. Ik maakte van enkele foto's met bijschrift een foto. Bijzonder, leuk, aangenaam. Ik was van plan hier na de CMT in Stuttgart naar toe te gaan, maar dat hoeft nu dus niet meer.

WL-191221-001-2

Dat wegrijden bleek nogal mee te vallen. Stukje tegen het verkeer in, maar dat was er niet. Onder de ruitenwisser wel een soort bon, een waarschuwing. Ik had hier toch niet mogen staan. Geen idee waarom niet: het paste, stond niemand in de weg en ik betaalde.

Af en toe wat file ontwijkend kwamen we aan in Balderschwang. Onverwachts veel sneeuw ligt hier!
Prima plekje gevonden, zeurmuts naast ons die vond dat we andersom moesten staan. Maar wij staan met de voorwielen graag omhoog. Hadden zij beter ook kunnen doen.

WL-191221-004 WL-191221-008 WL-191221-001

Toen: het probleem Truma Combi 6E. De kachel dus. Doet het niet. Met H. van Adria aan het appen. Dan doet eventjes ook de stroom het niet meer, maar dat kon ik in de camping kast herstellen. Dan maar eerst eten. Morgen zoeken we verder. Er is een dealer in de buurt, op een half uur rijden. Daar is zelfs ook een camperplek. Eventueel...