Op stap met twee Adria buscampers

15 februari 2020 - Bergen op Zoom, Nederland

Een vriendin van mijn echtgenote uit haar Mulo-tijd nog belde. Ze overwogen een buscamper over te nemen. Een Adria nog wel en bijna dezelfde als wij hebben. Het bevriende stel bezochten we nog niet zo lang geleden in Frankrijk, waar zij een tweede huis hebben. "Maar we willen ook nog wel wat anders zien." En daar is een buscamper een heel handig hulpmiddel voor, konden wij volmondig beamen.

Hoe leuk is het nu om met de twee bussen gevieren op stap te gaan. We zochten en vonden een camping met aparte camperplaatsen (Lierderholt, Beekbergen), in wat in Brabant de carnavalsvakantie heet. (Dan kun je als 'Hollander' maar beter elders verblijven: de leut is aan ons niet besteed.) We combineren deze trip (22-29 februari) met een bezoek aan de Bike Motion in Utrecht (fietsen) en de NKC fandag, waarop ik enkele presentaties over fotografie met telefoon en camera zal geven.

Deze week wordt bij dealer Mobiledrôme eerst nog de iNet-box van Truma ingebouwd. Zodat we een en ander ook op afstand kunnen bedienen. Vooral handig in de winter: een half uurtje voor de aankomst kunnen we dan de kachel alvast aanzetten. Verder geeft het systeem ook informatie over de toestand van de accu's - als ik goed ben geïnformeerd. Wordt vervolgd, uiteraard.

1. Rinze:
    15 februari 2020
    Leuk zo op stap, ook nog even een beetje werken top.
  2. Ebbinge:
    15 februari 2020
    Ben benieuwd welke informatie wordt gemeld van je huishoud accu's?