Nagele: even bijkomen

18 november 2019 - Nagele, Nederland

WL-191117-061-2

Met mijn gedachten nog enigszins bij de heerlijke uren op de dijk langs het Lac du Der...

Na een lange rit uit Frankrijk gisteren, een camperplaatsbeheerder die de telefoon niet opnam en een onverwacht aangename camperplaats met restaurant - en verwarrende richtingbordjes aan het Leukermeer - vanmorgen om tien uur de buscamper geparkeerd bij Liemers Caravans in Duiven. Daar kwamen de Viva kamperen-ondernemers samen om zich te oriënteren op de producten van de aanbieders waarmee in 2020 zal worden samengewerkt. Voor Viva lever ik veel inhoud voor de website vivakamperen.nl.

WL-191118-063

Ook ik maakte hier een rondgang en zag tal van leuke, nieuwe producten. Waarover ik de komende weken zal schrijven. Op het gebied van gas(beveiliging), meubilair, geluid, servies, fietsendragers 'automatisering' en meer.

WL-191118-068 WL-191118-072 WL-191118-070

Een lichte, goed klinkende 'soundbar' met bluetooth en USB, een gemixt servies met Marokkaanse invloeden en een slimme, schuivende fietsendrager is stemmig zwart.

Na Duiven op weg naar Nagele. Hier is een aangename camperplaats met stroom en wifi. Waar ik dit stukje even tik. Straks even wat eten, de nieuwe productfolders lezen, radio aan, camper opruimen en vroeg naar bed. Morgen wordt in Kampen de vloer opgemeten voor de productie van een maatwerk tapijt in de camper. Wel zo aangenaam in de winter. En ik heb ook nog een afspraak met de bouwer van een camperinterieur. Maar nu eerst: even op de plaats rust.

1. Rinze:
    18 november 2019
    Ik denk bij Viva aan een dames blad!!!
  2. Rinze:
    18 november 2019