Dagje binnen zitten

24 december 2019 - Nenzing, Oostenrijk

Een hele dag regen: dat gebeurt toch niet zo vaak. Vanmorgen broodjes halen in de regen, naar het sanitair in de regen... en heel af en toe even droog. Mensen met - ook grote - honden maken een korte wandeling: daarna gaat zo'n natte, dus stinkende hond weer de caravan of camper in. Lekkerrr....

IMG-20191224-WA0001 Ons uitzicht...

WL-191224-013 Zo wordt hier Kerstmis ingeluid

We kwamen de dag door met koffie, broodje, lezen, laptop, telefoons en rond 17 uur twee muzikanten met kerstliedjes (uit hun trompet). Radio Klassik zendt de hele dag heerlijke klassieke muziek uit. Heel fijn, zo'n storingvrije DAB+ radio aan boord.

WL-191224-002 Genoeg te lezen, te schrijven

Bij toeval kwamen we er tijdens deze trip achter dat drie LED-lichten in onze bus dimbaar zijn. Heeft niemand ooit verteld, nooit ergens gelezen. Het aan-knopje ingedrukt houden tot de gewenste hoeveelheid licht is bereikt. Eén boven de tafel, twee boven de bedden. Prettig hoor.